2025-ci il Doktoranturaya qəbul üzrə fənn proqramı
2025-ci il üçün Doktoranturaya qəbul üzrə fənn proqramları və suallar
Doktoranturaya qəbul fəlsəfə və ixtisas imtahan sual və proqramları haqqında məlumatı fakültələrin müvafiq saytlarından götürə bilərsiniz
N |
Fakültə |
link |
1 |
Mexanika riyaziyyat |
|
2 |
Tətbiqi riyaziyyat və kibernetika |
|
3 |
Fizika |
|
4 |
Kimya |
|
5 |
Biologiya |
|
6 |
Coğrafiya |
|
7 |
Geologiya |
|
8 |
Ekologiya və torpaqşünaslıq |
|
9 |
Filologiya |
|
10 |
Tarix |
|
11 |
Hüquq |
|
12 |
Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat |
|
13 |
İnformasiya və sənəd menecmenti |
|
14 |
Jurnalistika |
|
15 |
Şərqşünaslıq |
|
16 |
Sosial elmlər və psixologiya |
və ya aşağıdakı linklərdən faydalana bilərsiniz.
Doktoranturaya qəbul üzrə suallar – 2025
1.Dünyagörüşü: strukturu və tarixi formaları.
2. Fəlsəfə, predmeti və funksiyaları.
3. Qədim Hindistan və Çin fəlsəfəsi məktəbləri.
4. Antik fəlsəfə: kosmosentrizm.
5. Orta əsrlərdə Qərbdə fəlsəfi fikir: teosentrizm.
6. Orta əsrlərdə İslam fəlsəfəsi: Kəlam.
7. Sufizm, hürufizm.
8. Şərq peripatetizmi.
9. Orta əsrlərdə Azərbaycanda fəlsəfi fikir.
10. İntibah fəlsəfəsi: antroposentrizm.
11. Yeni dövr fəlsəfəsi. Empirizm və rasionalizm.
12. Avropa maarifçilik fəlsəfəsi.
13. Klassik alman fəlsəfəsi.
14. Marksizm fəlsəfəsi.
15. XIX əsrin II yarısı – XX əsrin əvvəllərində Azərbaycan maarifçilik fəlsəfəsi.
16. Ekstensializm fəlsəfəsində insan azadlığı problemi.
17. Pozitivizm fəlsəfəsi.
18. Hermenevtika təlimi. Anlam kateqoriyası.
19. Praqmatizm və fenomenologiya fəlsəfəsi.
20. Varlıq problemi. Varlığın əsas formaları.
21. Materiya: müasir elm materiyanın struktur səviyyələri haqqında.
22. Hərəkət, onun tipləri və formaları. 23. Məkan və zamanın fəlsəfi xarakteristikası.
24. Dialektika ən ümumi əlaqə və inkişaf haqqında təlimdir.
25. Qanun anlayışı. Qanunların təsnifatı.
26. Kəmiyyət dəyişmələrinin keyfiyyət dəyişmələrinə keçməsi qanunu.
27. Əksliklərin vəhdəti və mübarizəsi qanunu.
28. İnkarı inkar qanunu.
29. Varlığın quruluşunu ifadə edən kateqoriyalar.
30. Determinasiya əlaqələrini ifadə edən kateqoriyalar.
31. Şüurun mənşəyi və ictimai təbiəti, formalaşma mənbələri.
32. Mənlik şüuru
33. Şüuri və qeyri-şüuri. Freyd nəzəriyyəsi.
34. İdrak fəlsəfənin obyekti kimi.
35. Hissi idrak və onun əsas formaları.
36. Rasional idrak və onun əsas formaları.
37. Elmi biliyin strukturu.
38. Elmi biliyin formaları.
39. Elmi idrakın empirik metodları.
40. Elmi idrakın nəzəri metodları.
41. Həqiqət nəzəriyyəsi. Həqiqət haqqında konsepsiyalar.
42. Yaradıcılıq və intuisiya.
43. Təbiətin fəlsəfi anlamı. “Coğrafi determinizm təlimi”.
44. Təbiət-cəmiyyət münasibətlərinin əsas mərhələləri.
45. İnsanın mənşəyi. Antropososiogenez.
46. İnsanın mahiyyəti və mövcudluğu.
47. İnsanda bioloji və sosial tərəflər.
48. Fərd, fərdiyyət, şəxsiyyət.
49. Həyatın mənası, ölüm və ölməzlik.
50. Sosial fəlsəfənin predmeti və funksiyaları.
51. Cəmiyyətin iqtisadi sferası.
52. Mülkiyyət və onun cəmiyyətdə rolu.
53. Cəmiyyətin sosial sferası.
54. Stratifikasiya təlimi
55. Cəmiyyətin sosial-etnik strukturu.
56. Cəmiyyətin demoqrafik strukturu.
57. Ailə və onun cəmiyyətdə rolu.
58. Cəmiyyətin siyasi sferası.
59. Dövlətin mənşəyi və mahiyyəti haqqında nəzəriyyələr.
60. Dövlətin əsas əlamətləri. Dövlətin tarixi tipləri və formaları.
61. Siyasi rejim və onun növləri.
62. Hüquqi dövlət və demokratik cəmiyyət.
63. Cəmiyyətin mənəvi həyatı və onun əsas ünsürləri.
64. İctimai şüurun strukturu və formaları.
65. İctimai psixologiya və ideologiyanın mahiyyəti.
66. Əxlaqi və hüquqi şüur.
67. Siyasi şüur.
68. Din ictimai şüur forması kimi.
69. Estetik şüur.
70. Tarixi prosesə dair baxışların təkamülü.
71. Tarixi prosesə formasiya və sivilizasiya mövqeyindən yanaşma.
72. Mədəniyyət anlayışı. Mədəniyyətin funksiyaları.
73. Sivilizasiya anlayışı və sivilizasiyaların tarixi tipləri.
74. Müasir dövrün qlobal problemləri.
75. Qloballaşma və qlobal şüur.
Fəlsəfə (imtahan sualları -bütün ixtisaslar üzrə) Azərbaycan dilində ( http://socialogy.bsu.edu.az/az/content/doktorantura bu səhifədən də götürə bilərsiniz)
Fəlsəfə (imtahan sualları-bütün ixtisaslar üzrə) rus dilində
2222.01 Nanoquruluşların fizikası və texnologiyası
2201.01 Elektronika
2211.01 Bərk cisimlər fizikası
2220.01 Yarımkeçiricilər fizikası
2206.01 Molekulyar fizika
2212.01 Nəzəri Fizika
2202.01 Elektromaqnetizm
2529.01 - Xəritəşünaslıq, Geoinformatika
5401.1 - Tarixi coğrafiya, siyasi və rekreasiya coğrafiyası
2304.01 - Makromolekullar kimyası
2317.01 - Nanokimya və nanomateriallar
2318.01 - Kompozit materialların kimyası və texnologiyası
2316.01 - Kimyəvi kinetika və kataliz
2391.01 Ekoloji kimya ixtisası
2426.01 Ekologiya (Elm sahələri üzrə)
2511.01 Torpaqşünaslıq
2528.01 Yerquruluşu, torpaq kadastrı və monitorinqi
Dünya iqtisadiyyatı (az)
Dünya iqtisadiyyatı (rus)
Siyasi institutlar və sistemlər
Ekonometriya, iqtisadi statistika
Müəssisələrin təşkili və idarə olunması
Daxili fiskal siyasət və dövlət maliyyəsi
6117.01-Hüquq psixologiyası_Azərbaycan bölməsi üzrə
6117.01-Hüquq psixologiyası_rus bölməsi üzrə
6111.01-Şəxsiyyətin psixologiyası_Azərbaycan bölməsi üzrə
6111.01-Şəxsiyyətin psixologiyası_rus bölməsi üzrə
6116.01-Tibbi psixologiya_Azərbaycan bölməsi üzrə
6116.01-Tibbi psixologiya_rus bölməsi üzrə
6107.01- Ümumi psixologiya rus bölməsi üzrə
6102.01-Yeniyetmə və uşaq psixologiyası_Azərbaycan bölməsi üzrə
6102.01-Yeniyetmə və uşaq psixologiyası_rus bölməsi üzrə
6108.01-Geriartrik psixologiya
5801.01-Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası_Azərbaycan bölməsi üzrə
5801.01-Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası_rus bölməsi üzrə
5802.01-Təhsilin təşkili və planlaşdırılması
5804.01-Ümumi pedaqogika, pedaqogika və təhsilin tarixi
6313.01-Sosial struktur, sosial institutlar və proseslər
6104.01-Pedaqoji psixologiya_Azərbaycan bölməsi üzrə
6104.01-Pedaqoji psixologiya_rus bölməsi üzrə
6114.01-Sosial psixologiya_Azərbaycan bölməsi üzrə
6114.01-Sosial psixologiya_rus bölməsi üzrə
3356.01 – “Kitabxanaşünaslıq, biblioqrafiyaşünaslıq və kitabşünaslıq”
5801.01- Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası 2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları
1. Pedaqogikanın mövzusu, əsas anlayışları, metodoloji əsasları
2. Pedaqogikanın sahələri (əsas qrupları) və digər elmlərlə əlaqəsi
3. Pedaqogikanın elmi-tədqiqat metodları (əsas qrupları, növləri və tətbiqi)
4. Pedaqoji tədqiqatın emprik (ənənəvi) metodları: məqsədi, növləri
5. Pedaqoji eksperiment metodu, onun növləri və təşkili
6. Pedaqoji fikrin və pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və pedaqoji ideyalar)
7. Azərbaycanda pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər, cərəyanlar)
8. Qərbi Avropada pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)
9. Rusiya və Ukraynada pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)
10. Şəxsiyyət, onun inkişafı anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr
11. Şəxsiyyətin inkişafına təsir edən amillər (bioloji, sosial)
12. Şəxsiyyətin inkişafının yaş dövrləri (müxtəlif yanaşmalar)
13. Təhsil Qanunu, təhsil sisteminin prinsipləri. Təhsilin inkişaf strategiyası (əsas istiqamətlər)
14. Təhsil sisteminin quruluşu, müəssisələrin tipləri və növləri
15. Müəllimin cəmiyyətdə rolu, funksiyaları
16. Müəllimlik işinin xüsusiyyətləri (əsas qrupları)
17. Müəllimin şəxsi keyfiyyətləri (əsas qrupları və səciyyəsi)
18. Didaktika; mövzusu, anlayışları və əsas problemləri
19. Təlimin hərəkətverici qüvvələri və funksiyaları
20. Təlim prosesinin mahiyyəti, ziddiyyətləri
21. Təlimdə şagird fəallığının stimullaşdırılması
22. Təlim prosesinin və şagirdin təlim fəaliyyətinin quruluşu (ünsürləri)
23. Təlim prosesinin metodoloji və psixoloji əsasları
24. Təhsilin məzmunu anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr
25. Təhsilin məzmununun əsas istiqamətləri (ümumi, politexnik və peşə təhsili)
26. Təhsilin məzmununu əks etdirən sənədlər.
27. Tədris planı və onlara verilən tələblər
28. Dərsliklər və onlara verilən tələblər
29. Təlimin qanunları, prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı
30. Təlim prinsiplərinin səciyyəsi. Kurikulum modelində təlim prinsipləri
31. Təlim metodları; mahiyyəti, təsnifatı.
32. Təlim metodlarının səciyyəsi.
33. Təlimdə müşahidə, illüstrasiya və demonstrasiya metodları; növləri və təşkili
34. Təlimdə praktik və laborator məşğələlər; növləri və təşkili
35. Təlimdə müəllimin şərhi və nəzarət metodları: növləri və təşkili
36. Təlimin təşkili formaları, onların tarixi
37. Dərs, onun əlamətləri. Ənənəvi dərs
38. Müasir dərsə verilən tələblər (əsas qrupları)
39. Dərsin tipləri və quruluşu. Müəllimin dərsə hazırlaşması (mərhələləri)
40. Tərbiyənin mahiyyəti, xüsusiyyətləri və texnologiyaları (növləri, quruluşu)
41. Tərbiyənin məqsədi və məzmunu (tərkib hissələri)
42. Tərbiyənin prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı
43. Tərbiyə metodları və onların təsnifatı (məntiqi əsası, növləri)
44. Şüuru formalaşdıran tərbiyə metodları (inandırma); məqsədi və vasitələri
45. Fəaliyyət və davranışın təşkili metodları (alışdırma); məqsədi və vasitələri
46. Fəaliyyət və davranışı stimullaşdıran metodlar; məqsədi və vasitələri
47. Tərbiyədə rəğbətləndirmə və cəza metodları; mahiyyəti, növləri, şərtləri
48. Tərbiyədə nəzarət, özünüqiymətləndirmə, özünütərbiyə metodları
49. Elmi dünyagörüşü tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri. Əqli tərbiyə
50. Əxlaq-mənəvi tərbiyə; vəzifələri, məzmunu və yolları
51. Əmək tərbiyəsi; vəzifələri, növləri, vasitə və yolları. İqtisadi tərbiyə
52. Estetik və fiziki tərbiyə; vəzifələri, sistemi, vasitə və yolları
53. Ekoloji və hüquq tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri
54. Kollektiv; əlamətləri, tərbiyə yolları
55. Kollektivin təşkili şərtləri və inkişaf mərhələləri
56. Sinif rəhbəri; vəzifələri, işinin məzmunu, ona verilən tələblər
57. Sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə işləri; vəzifələri və formalar
58. Məktəblə ailənin fərdi və kollektiv əlaqə formaları
59. Məktəbə rəhbərlik prinsipləri, strategiyası.
60. Məktəbdə metodik iş; zəruriliyi, formaları, təşkili
5801.01- Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası 2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya qəbul üçün əlavə imtahan sualları (ixtisas üzrə)
1. Pedaqogika elminin funksiyaları: nəzəri və texnoloji
2. Müəllimin peşə qabiliyyətləri (əsas qrupları və səciyyəsi)
3. Mənimsəmənin mərhələləri
4. Təhsil proqramı (Kurikulum)
5. Tədris proqramı və onlara verilən tələblər
6. Təlimdə məqsəd taksanomiyaları.
7. Məktəbdaxili qiymətləndirmə və onların səciyyəsi
8. Təlimdə müvafiqlik və fərdi yanaşma prinsipləri: məzmunu və tətbiqi şərtləri. İstedadlı və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla iş
9. Təlimdə biliklərin möhkəmləndirilməsi prinsipi (məzmunu, vasitələri)
10. Təlim texnologiyaları (növləri, quruluşu)
11. İnteraktiv təlim metodları
12. Təlimdə kitabla iş və çalışmalar metodları; növləri və təşkili
13. Təlimdə nəzarət metodları: növləri və təşkili
14. Bilik və bacarıqların qiymətləndirilməsi; şərtləri, qiymət meyarları
15. Kurikulum modelində dərsin təşkili (mərhələləri)
16. Təlim ekskursiyaları; ev tapşırıqları, növləri və təşkili
17. Qeyri-standart dərslər
18. Məktəb rəhbərləri və kollegial orqanların işi
19. Pedaqoji proses və onun mahiyyəti
20. Təlimdə müsahibə metodu; növləri və təşkili
İxtisas: 5802.01 – “Təhsilin təşkili və planlaşdırılması” 2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları
1.İdarəetmənin mahiyyəti
2.Məktəbdə idarəetmə
3.Müasir menecerin zəruri keyfiyyətləri
4.Təhsil müəssisələrində demokratik idarəetmə sistemi
5.İdarəetmədə liderlik
6..İdarəetmənin məqsəd və vəzifələri
7.Pedaqoji sahədə menecement
8. İdeal menecerin keyfiyyətləri
9.Təhsil menecerinin pedaqoji qabiliyyətləri
10. Müasir təhsil müəssisələrinfdə rəhbərlərə olan əsas pedaqoji tələblər
11.Təhsilin idarəedilməsinin prinsipləri
12.Məktəb direktoru,rəhbər,pedaqoq,tərbiyəçinin idarəetmə funksiyası
13.Pedaqoji prosesin müxtəlif sferalarında idarəçilik
14.Məktəbin idarə olunmasında pedaqoji qabiliyyətlər
15. Təhsili idarəetmənin funksiyaları
16. Müasir menecerin fiziki və intellektual qabiliyyətləri
17. Təhsil üzrə menecerin fəaliyyətində qarşıya çıxan çətinliklər
18.Təhsili idarəetmənin metodları
19.Təhsil menecementinin pedaqoji qabiliyyətləri
20.Təhsil müəssisələrində idarəçiliyə verilən pedaqoji tələblər
21.İdarəetmənin mahiyyəti, məqsədi, vəzifələri
22.Menecerin pedaqoji rəhbərlik ustalığı və pedaqoji məharəti.
23.Təlim prosesinin təkmilləşdirilməsinə rəhbərlik
24.Məktəbin idarə olunmasında qarşıya qoyulan məqsədlər
25.İdarəetmədə rəhbərlik üslubları
26. Məktəbində idarəediləmsində pedaqoji prinsiplər
27. Təhsil müəssisələrində idarəçiliyə verilən pedaqoji tələblər
28. Məktəbin idarə edilməsində kollegial orqanların fəaliyyəti
29.İdarəetmədə avtoritar rəhbərlik üslubu
30. İdarəetmənin məqsəd və vəzifələri
31. İdarəçiliyənin müxtəlif mərhələlərində monitorinq və qiymətləndirmə
32.İdarəetmədə liberal rəhbərlik üslubu
33. İdarəetmədə demokratik rəhbərlik üslubu
34. Təhsil Startegiyasında idarəetmənin məzmunu və vəzifələri
35. Ali təhsil müəsisəsində rəhbərliyin faliyyət istiqamətləri
36. Təhsil Startegiyasında idarəetmənin məzmunu və vəzifələri
sil müəsisəsində rəhbərliyin faliyyət istiqamətləri
37.İdarəetmədə avtoritar rəhbərlik üslubu
38. İdarəçilikdə hörmət və tələbkarlıq
39.İdeal menecerin keyfiyyətləri
40.Təlim prosesinin təkmilləşdirilməsinə rəhbərlik
41.Məktəb direktorunun idarətmə fəaliyyəti
42.Müasir təhsil müəssisələrinfdə rəhbərlərə olan əsas pedaqoji tələblər
43.Təhsil menecerinin pedaqoji qabiliyyətləri
44.Məktəbin idarə olunmasında pedaqoji qabiliyyətlər
45.İdarəetmədə rəhbərlik üslubla
İxtisas: 5804.01 – “Ümumi pedaqogika, pedaqogika və təhsilin tarixi” 2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları
1. Pedaqogikanın mövzusu, əsas anlayışları, metodoloji əsasları
2. Pedaqogikanın sahələri (əsas qrupları)
3. Pedaqogikanın digər elmlərlə əlaqəsi
4. Pedaqogikanın elmi-tədqiqat metodları (əsas qrupları, növləri və tətbiqi)
5. Pedaqoji tədqiqatın emprik (ənənəvi) metodları: məqsədi, növləri
6. Pedaqoji eksperiment metodu, onun növləri və təşkili
7. Pedaqoji fikrin və pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və pedaqoji ideyalar)
8. Azərbaycanda pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər, cərəyanlar)
9. Qərbi Avropada pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)
10. Rusiya və Ukraynada pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)
11. Şəxsiyyət, onun inkişafı anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr
12. Şəxsiyyətin inkişafına təsir edən amillər (bioloji, sosial)
13. Şəxsiyyətin inkişafında bioloji amilin (irsiyyətin) rolu: müxtəlif baxışların təşkili
14. Şəxsiyyətin inkişafında mühitin rolu (təbii və sosial mühit)
15. Şəxsiyyətin inkişafında tərbiyənin rolu, başqa amillərə təsiri
16. Şəxsiyyətin inkişafında fəaliyyətin və insanın şəxsi fəallığının rolu: zəruriliyi, formaları
17. Şəxsiyyətin inkişafının yaş dövrləri (müxtəlif yanaşmalar)
18. Kiçik məktəbyaşlı uşaqların xüsusiyyətləri (anatomik-fizioloji, psixoloji, sosial-mənəvi)
19. Yeniyetməlik dövrünün pedaqoji-psixoloji səciyyəsi (anatomik-fizioloji, psixoloji, sosial-mənəvi)
20. Erkən gənclik dövrünün pedaqoji-psixoloji səciyyəsi (anatomik-fizioloji, psixoloji, sosial-mənəvi)
21. Təhsil Qanunu, təhsil sisteminin prinsipləri. Təhsilin inkişaf strategiyası (əsas istiqamətlər)
22. Təhsil sisteminin quruluşu, müəssisələrin tipləri və növləri
23. Müəllimin cəmiyyətdə rolu, funksiyaları
24. Müəllimlik işinin xüsusiyyətləri (əsas qrupları)
25. Müəllimin şəxsi keyfiyyətləri (əsas qrupları)
26. Müəllimin peşə qabiliyyətləri (əsas qrupları və səciyyəsi)
27. Didaktika; mövzusu, anlayışları və əsas problemləri
28. Təlimin hərəkətverici qüvvələri və funksiyaları
29. Təlim prosesinin mahiyyəti, ziddiyyətləri
30. Təlimdə şagird fəallığının stimullaşdırılması
31. Təlim prosesinin və şagirdin təlim fəaliyyətinin quruluşu (ünsürləri)
32. Təlim prosesinin metodoloji əsasları
33. Təlim prosesinin psixoloji əsasları. Mənimsəmənin mərhələləri
34. Təhsilin məzmunu anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr
35. Təhsilin məzmununun əsas istiqamətləri (ümumi, politexnik və peşə təhsili)
36. Təhsilin məzmununu əks etdirən sənədlər. Təhsil proqramı (Kurikulum)
37. Tədris planı, tədris proqramı və onlara verilən tələblər
38. Dərsliklər və onlara verilən tələblər
39. Təlimin qanunları, prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı
40. Təlim prinsiplərinin səciyyəsi. Kurikulum modelində təlim prinsipləri
41. Təlimdə əyanilik prinsipi: zəruriliyi, məzmunu, tətbiqi şərtləri
42. Təlimdə şüurluluq və fəallıq prinsipi: zəruriliyi, məzmunu, tətbiqi şərtləri
43. Təlimdə elmilik və sistematiklik prinsipləri: zəruriliyi, məzmunu, tətbiqi şərtləri
44. Təlimdə müvafiqlik və fərdi yanaşma prinsipləri: məzmunu və tətbiqi şərtləri. İstedadlı və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla iş
45. Təlimin təhsilverici, tərbiyəedici və inkişafetdirici prinsipi (məzmunu, tətbiqi şərtləri)
46. Təlim üçün münasib (zəruri) şəraitin yaradılması prinsipi (məzmunu, tətbiqi şərtləri)
47. Təlimdə optimallıq prinsipi (məzmunu, tətbiqi şərtləri)
48. Təlimdə biliklərin möhkəmləndirilməsi prinsipi (məzmunu, vasitələri)
49. Təlim metodları; mahiyyəti, təsnifatı. Təlim texnologiyaları (növləri, quruluşu)
50. Təlim metodlarının səciyyəsi. İnteraktiv metodlar
51. Təlimdə müşahidə, illüstrasiya və demonstrasiya metodları; növləri və təşkili
52. Müəllimin şərhi metodu; növləri, təşkili
53. Təlimdə müsahibə metodu; növləri və təşkili
54. Təlimdə kitabla iş metodları; növləri və təşkili
55. Təlimdə çalışmalar metodu; növləri və təşkili
56. Təlimdə praktik və laborator məşğələlər; növləri və təşkili
57. Təlimdə nəzarət metodları: növləri və təşkili
58. Bilik və bacarıqların qiymətləndirilməsi; şərtləri, qiymət meyarları
59. Təlimin təşkili formaları, onların tarixi
60. Dərs, onun əlamətləri. Kurikulum modelində dərsin təşkili (mərhələləri)
61. Müasir dərsə verilən tələblər (əsas qrupları)
62. Dərsin tipləri və quruluşu. Müəllimin dərsə hazırlaşması (mərhələləri)
63. Təlim ekskursiyaları; ev tapşırıqları, növləri və təşkili
64. Tərbiyənin mahiyyəti, xüsusiyyətləri və texnologiyaları (növləri, quruluşu)
65. Tərbiyənin məqsədi və məzmunu (tərkib hissələri)
66. Tərbiyənin prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı
67. Tərbiyənin həyatla əlaqəsi və məqsədyönlülük prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu
68. Tərbiyədə yaşauyğunluq və fərdi yanaşma prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu
69. Tərbiyədə nikbinlik, hörmət və tələbkarlıq prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu
70. Tərbiyədə sistematiklik, ardıcıllıq və vahidlik prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu
71. Kollektivdə və kollektiv vasitəsilə tərbiyə prinsipi: mahiyyəti və məzmunu
72. Tərbiyə metodları və onların təsnifatı (məntiqi əsası, növləri)
73. Şüuru formalaşdıran tərbiyə metodları (inandırma); məqsədi və vasitələri
74. Fəaliyyət və davranışın təşkili metodları (alışdırma); məqsədi və vasitələri
75. Fəaliyyət və davranışı stimullaşdıran metodlar; məqsədi və vasitələri
76. Tərbiyədə rəğbətləndirmə metodu; mahiyyəti, növləri, şərtləri
77. Tərbiyədə cəza metodu; mahiyyəti, növləri, şərtləri
78. Tərbiyədə nəzarət, özünüqiymətləndirmə, özünütərbiyə metodları
79. Elmi dünyagörüşü tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri. Əqli tərbiyə
80. Əxlaq-mənəvi tərbiyə; vəzifələri, məzmunu və yolları
81. Əmək tərbiyəsi; vəzifələri, növləri, vasitə və yolları. İqtisadi tərbiyə
82. Estetik və fiziki tərbiyə; vəzifələri, sistemi, vasitə və yolları
83. Ekoloji və hüquq tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri
84. Kollektiv; əlamətləri, tərbiyə yolları
85. Kollektivin təşkili şərtləri və inkişaf mərhələləri
86. Sinif rəhbəri; vəzifələri, işinin məzmunu, ona verilən tələblər
87. Sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə işləri; vəzifələri və formaları
88. Məktəblə ailənin fərdi və kollektiv əlaqə formaları
89. Məktəbə rəhbərlik prinsipləri, strategiyası. Məktəb rəhbərləri və kollegial orqanların işi
90. Məktəbdə metodik iş; zəruriliyi, formaları, təşkili
5801.01 - “Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (İngilis dilinin tədrisi metodikası)” ixtisasi üzrə doktoranturaya qəbul (əlavə) sualları
1. İngilis dilinin tədrisi metodlarının linqvistik əsasları. Dilçilik və metodlar arasında əlaqə.
2. İngilis dilinin tədrisi prosesində didaktik prinsiplərin həyata keçirilməsinin xüsusiyyətləri. Təlimin ümumi didaktik prinsipləri: şüur, fəallıq, nəzəriyyə ilə təcrübənin əlaqəsi və İngilis dilin tədrisi prosesində onların həyata keçirilməsinin xüsusiyyətləri.
3. Müasir dövrdə ingilis dilinin tədrisinin məqsədləri, vəzifələri, məzmunu və metodları. “Tədris metodu” anlayışı didaktik və metodoloji anlayış kimi.
4. İngilis dili dərsində eşitmə və tələffüz bacarıqlarının inkişafı. Fonetik bacarıqların inkişaf mərhələləri.
5. Müxtəlif nitq fəaliyyətlərində qrammatik bacarıqların formalaşdırılması. Qrammatik bacarıqların linqvopsixoloji xüsusiyyətləri. Qrammatik bacarıqların formalaşmasının əsas mərhələləri.
6. Müxtəlif nitq fəaliyyətlərində leksik bacarıqların formalaşdırılması. Leksik bacarıqların linqvopsixoloji xüsusiyyətləri.
7. İngilis dili dərsində dinləmənin öyrədilməsi. Dinləmə nitq fəaliyyətinin bir növü kimi və nitq fəaliyyətinin digər növlərini öyrətmək vasitəsi kimi.
8. İngilis dili dərsində dialoq nitqinin öyrədilməsi. Dialoq nitqinin tədrisinin məqsədləri və məzmunu.
9. İngilis dili dərsində monoloq nitqinin öyrədilməsi. Monoloq nitqin tədrisinin məqsədləri və məzmunu.
10. İngilis dili dərsində oxunun tədrisi metodikası. Oxuma nitq fəaliyyətinin bir növü kimi.
11. İngilis dili dərsində yazı və yazılı nitqin öyrədilməsi. Yazı və yazılı nitqin öyrədilməsinin məqsəd və vasitələri.
12. İngilis dilinin tədrisi prosesində bilik, bacarıq və vərdişlərin monitorinqi. Nəzarətin növləri, formaları və funksiyaları.
13. İngilis dilinin tədrisi metodikası tarixinin əsas istiqamətləri. Dolayı tədris metodlarının xüsusiyyətləri: audiolinqual və audiovizual metodlar
14. İngilis dilinin və mədəniyyətinin tədrisində video və kompüter proqramlarından istifadə. İngilis dilinin tədrisinin audiovizual vasitələrinin xüsusiyyətləri.
15. İngilis dilinin tədrisinin əsas metodik prinsipləri. Ümumi didaktik və metodoloji prinsiplər, onların əlaqəsi və qarşılıqlı təsiri (kommunikativlik, situasiyalılıq, funksionallıq prinsipi, ana dilinin nəzərə alınması prinsipi, təlim prosesinin hərtərəfli intensivləşdirilməsi prinsipi)
16. İngilis dilinin tədrisi prosesində tələbələrin kommunikativ səriştəsinin formalaşdırılması. Kommunikativ səriştənin komponentləri (linqvistik, sosial-mədəni, təhsil və koqnitiv və s.).
17. İngilis dilinin tədrisində differensial yanaşma. Tədris prosesinin fərdiləşdirilməsi.
18. Müxtəlif tipli məktəblərdə ingilis dilinin tədrisi üçün standartların və proqramların işlənib hazırlanması.
19. Motivasiya təhsil fəaliyyətinin tərkib hissəsi kimi. İngilis dilini öyrənmək üçün motivasiya və maraq
20. İngilis dilinin tədrisi üzrə testlər. "Sınaq", "test" anlayışlarının xüsusiyyətləri. Linqvodidaktik testlərin funksiyaları
Fəlsəfə doktoru proqramı üzrə təhsil alanlar üçün növbəti ixtisas imtahanı.
2025-ci il fəlsəfə doktoru proqramı ilə doktoranturaya qəbul üzrə keçiriləcək ixtisas imtahanlarının yeri və vaxtı
2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı ilə doktoranturaya qəbul üzrə “Fəlsəfə” fənnindən Bakı Dövlət Universitetində qəbul imtahanı verəcək iddiaçıların nəzərinə!
FƏLSƏFƏ FƏNNİ ÜZRƏ İMTAHANLARIN KEÇİRİLMƏ QRAFİKİ
2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya sənəd vermiş və xarici dil imtahanını müvəffəqiyyətlə keçmiş iddiaçıların nəzərinə
Doktoranturaya qəbul olmaq üçün xarici dil imtahanınını müvəffəqiyyətlə keçmiş iddiaçılara qarşıdakı imtahanlar haqqında
DOKTORANTURAYA QƏBULLA BAĞLI HÜQUQ İXTİSASLAŞMALARI ÜZRƏ İMTAHAN SUALLARI
Bakı Dövlət Universiteti
2025-cü il üçün fəlsəfə doktoru proqramı doktorant hazırlığı üzrə qəbul elan edir: ixtisaslar
BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ
2025-cü il üçün doktorant hazırlığı üzrə qəbul elan edir: qaydalar, tələb olunan sənədlər
Fəlsəfə doktoru proqramı üzrə təhsil alanlar üçün növbəti ixtisas imtahanı.
BDU-nun rumıniyalı doktorantı: “Azərbaycan çox təhlükəsiz ölkədir, insanları qonaqpərvərdir”
Fakültələrin doktorant və dissertantları ilə görüşlər keçirilmişdir
Doktorant və dissertantlarla görüş
2025-ci ilin aprel-may aylarında Bakı Dövlət Universiteti növbəti doktorantura ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ ELM VƏ TƏHSİL NAZİRLİYİ
BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ
ELMİ FƏALİYYƏTİN TƏŞKİLİ VƏ İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ DOKTORANTURA ŞÖBƏSİ
Növbəti ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ ELM VƏ TƏHSİL NAZİRLİYİ BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ
ELMİ FƏALİYYƏTİN TƏŞKİLİ VƏ İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ DOKTORANTURA ŞÖBƏSİ
Növbəti ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.
Doktorantlar BDU-da aparılan elmi tədqiqatların əsas iştirakçılarıdırlar
Bakı Dövlət Universitetinin Fizika fakültəsinin doktorantı Bağırov Məhəmməd Bağırın rəhbərlik etdiyi “Gələcəyin İnnovativ Enerji Texnologiyası” layihəsi yekunlaşmışdır.
2024-cü ilin dekabr ayında Bakı Dövlət Universiteti doktorantura ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.
2024-cü il üçün Bakı Dövlət Universitetinin doktoranturasına qəbul olmaq istəyən iddiaçıların ixtisas fənni üzrə qəbul imtahan nəticələri
2024-cü il Bakı Dövlət Universitetində Doktoranturaya qəbulla əlaqədar İxtisas fənləri üzrə imtahanlarla bağlı məlumat
Bakı Dövlət Universitetinin doktoranturasına sənəd təqdim etmiş və 2024 -cü ildə magirtratura təhsili üzrə məzun olmuş iddiaçıların nəzərinə!
02-04 sentyabr 2024-cü il tarixlərində 2024-cü il üçün doktoranturaya qəbul üzrə Bakı Dövlət Universitetində “Fəlsəfə” fənnindən qəbul imtahanının keçirilmə qrafiki
2024-cü il Bakı Dövlət Universitetində Doktoranturaya qəbulla əlaqədar "Fəlsəfə" fənni üzrə imtahanla bağlı məlumat
Doktoranturaya qəbul üzrə Fəlsəfə fənn imtahan sualları
BDU-nun doktorant və dissertantları Gənclər Fondunun qrant müsabiqəsinin qalibi olublar
Bakı Dövlət Universiteti 2024-cü il üçün doktorant və dissertant hazırlığı üzrə qəbul elan edir
Bakı Dövlət Universiteti 2024-cü il üçün doktorant və dissertant hazırlığı üzrə qəbul prosesi üçün təlimat və tələb olunan sənədlər
Bakı Dövlət Universitetinin bir qisim doktorant və dissertantlarının növbəti attestasiyası keçiriləcəkdir.
Növbəti fəlsəfə doktoru imtahanları
BDU -da "İlin gənc alimi" müsabiqəsi