2025-ci il Doktoranturaya qəbul üzrə fənn proqramı

2025-ci il üçün Doktoranturaya qəbul üzrə fənn proqramları və suallar

Doktoranturaya qəbul fəlsəfə və ixtisas imtahan sual və proqramları haqqında məlumatı fakültələrin müvafiq saytlarından götürə bilərsiniz

 

N

Fakültə

link

1

Mexanika riyaziyyat

https://mechmath.bdu.info.az/tehsil/doktorantura4a

2

Tətbiqi riyaziyyat və kibernetika

 

3

Fizika

https://physics.bdu.info.az/Tehsil/doktorantura

4

Kimya

https://chemistry.bdu.info.az/doktorantura12

5

Biologiya

https://biology.bdu.info.az/doktorantura-biology

6

Coğrafiya

https://geography.bdu.info.az/doktorantura

7

Geologiya

https://geology.bdu.info.az/tehsil/doktorantura-navbar

8

Ekologiya və torpaqşünaslıq

https://ecosoil.bdu.info.az/tehsil/doktorantura

9

Filologiya

https://philology.bdu.info.az/doktorantura-filfak

10

Tarix

https://history.bdu.info.az/doktorantura_d

11

Hüquq

https://law.bdu.info.az/tehsil/doktorantura

12

Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat

https://iril.bdu.info.az/tehsil/doktorantura1

13

İnformasiya və sənəd menecmenti

https://libinfo.bdu.info.az/tehsil/doktorantura

14

Jurnalistika

https://journalism.bdu.info.az/tehsil/doktorantura3

15

Şərqşünaslıq

 

16

Sosial elmlər və psixologiya

https://sociology.bdu.info.az/doktorantura-footer-bar

və ya aşağıdakı linklərdən faydalana bilərsiniz. 

Fəlsəfə (proqram-azərb)

Doktoranturaya qəbul üzrə suallar – 2025 

1.Dünyagörüşü: strukturu və tarixi formaları.

2. Fəlsəfə, predmeti və funksiyaları.

3. Qədim Hindistan və Çin fəlsəfəsi məktəbləri.

4. Antik fəlsəfə: kosmosentrizm.  

5. Orta əsrlərdə Qərbdə fəlsəfi fikir: teosentrizm.

6. Orta əsrlərdə İslam fəlsəfəsi: Kəlam.

7. Sufizm, hürufizm.

8. Şərq peripatetizmi.

9. Orta əsrlərdə Azərbaycanda fəlsəfi fikir.

10. İntibah fəlsəfəsi: antroposentrizm.

11. Yeni dövr fəlsəfəsi. Empirizm və rasionalizm.  

12. Avropa maarifçilik fəlsəfəsi.

13. Klassik alman fəlsəfəsi.  

14. Marksizm fəlsəfəsi.

15. XIX əsrin II yarısı – XX əsrin əvvəllərində Azərbaycan maarifçilik fəlsəfəsi.

16. Ekstensializm fəlsəfəsində insan azadlığı problemi.

17. Pozitivizm fəlsəfəsi.

18. Hermenevtika təlimi. Anlam kateqoriyası.

19. Praqmatizm və fenomenologiya fəlsəfəsi.

20. Varlıq problemi. Varlığın əsas formaları.

21. Materiya: müasir elm materiyanın struktur səviyyələri haqqında.  

22. Hərəkət, onun tipləri və formaları. 23. Məkan və zamanın fəlsəfi xarakteristikası.  

24. Dialektika ən ümumi əlaqə və inkişaf haqqında təlimdir.  

25. Qanun anlayışı. Qanunların təsnifatı.

26. Kəmiyyət dəyişmələrinin keyfiyyət dəyişmələrinə keçməsi qanunu.

27. Əksliklərin vəhdəti və mübarizəsi qanunu.

28. İnkarı inkar qanunu.  

29. Varlığın quruluşunu ifadə edən kateqoriyalar.

30. Determinasiya əlaqələrini ifadə edən kateqoriyalar.

31. Şüurun mənşəyi və ictimai təbiəti, formalaşma mənbələri.

32. Mənlik şüuru

33. Şüuri və qeyri-şüuri. Freyd nəzəriyyəsi.

34. İdrak fəlsəfənin obyekti kimi.

 35. Hissi idrak və onun əsas formaları.

36. Rasional idrak və onun əsas formaları.

37. Elmi biliyin strukturu.

38. Elmi biliyin formaları.

39. Elmi idrakın empirik metodları.

40. Elmi idrakın nəzəri metodları.

41. Həqiqət nəzəriyyəsi. Həqiqət haqqında konsepsiyalar.  

42. Yaradıcılıq və intuisiya.

43. Təbiətin fəlsəfi anlamı. “Coğrafi determinizm təlimi”.

44. Təbiət-cəmiyyət münasibətlərinin əsas mərhələləri.

45. İnsanın mənşəyi.  Antropososiogenez.

46. İnsanın mahiyyəti və mövcudluğu.

47. İnsanda bioloji və sosial tərəflər.

48. Fərd, fərdiyyət, şəxsiyyət.

49. Həyatın mənası, ölüm və ölməzlik.  

50. Sosial fəlsəfənin predmeti və funksiyaları.

51. Cəmiyyətin iqtisadi sferası.

52. Mülkiyyət və onun cəmiyyətdə rolu.

53. Cəmiyyətin sosial sferası.  

54. Stratifikasiya təlimi

55. Cəmiyyətin sosial-etnik strukturu.

56. Cəmiyyətin demoqrafik strukturu.  

57. Ailə və onun cəmiyyətdə rolu.

58. Cəmiyyətin siyasi sferası.

59. Dövlətin mənşəyi və mahiyyəti haqqında nəzəriyyələr.

60. Dövlətin əsas əlamətləri. Dövlətin tarixi tipləri və formaları.

61. Siyasi rejim və onun növləri.

62. Hüquqi dövlət və demokratik cəmiyyət.

63. Cəmiyyətin mənəvi həyatı və onun əsas ünsürləri.

64. İctimai şüurun strukturu və formaları.

65. İctimai psixologiya və ideologiyanın mahiyyəti.

66. Əxlaqi və hüquqi şüur.

67. Siyasi  şüur.

68. Din ictimai şüur forması kimi.

69. Estetik şüur.

70. Tarixi prosesə dair baxışların təkamülü.

71. Tarixi prosesə formasiya və sivilizasiya mövqeyindən yanaşma.  

72. Mədəniyyət anlayışı. Mədəniyyətin funksiyaları.

73. Sivilizasiya anlayışı və sivilizasiyaların tarixi tipləri.

74. Müasir dövrün qlobal problemləri.

75. Qloballaşma və qlobal şüur. 

Fəlsəfə (proqram-rus) 

Fəlsəfə (imtahan sualları -bütün ixtisaslar üzrə) Azərbaycan dilində ( http://socialogy.bsu.edu.az/az/content/doktorantura  bu səhifədən də götürə bilərsiniz)

Fəlsəfə (imtahan sualları-bütün ixtisaslar üzrə) rus dilində

2222.01 Nanoquruluşların fizikası və texnologiyası
2201.01 Elektronika
2211.01 Bərk cisimlər fizikası
2220.01 Yarımkeçiricilər fizikası
2206.01 Molekulyar fizika
2212.01 Nəzəri Fizika
2202.01 Elektromaqnetizm

2406.01 - Biofizika

2406.02 - Biokimya

2422.01 - Biotexnologiya

2401.01 - Zoologiya

2417.01 - Botanika

2414.01 - Mikrobiologiya

2409.01 - Genetika

2504.01 - Geodeziya

2529.01 - Xəritəşünaslıq, Geoinformatika

5401.01 - İqtisadi coğrafiya

5411.01- Meteorologiya

5406.01 - Hidrologiya

5409.01- Geomorfologiya

5401.1 - Tarixi coğrafiya, siyasi və rekreasiya coğrafiyası

2303.01 - Qeyri-üzvi kimya

2304.01 - Makromolekullar kimyası

2301.01 - Analitik kimya

2306.01 - Üzvi kimya

2307.01 - Fiziki kimya

2314.01 - Neft kimyası

2317.01 - Nanokimya və nanomateriallar

2318.01 - Kompozit materialların kimyası və texnologiyası

2316.01 - Kimyəvi kinetika və kataliz

2391.01 Ekoloji kimya ixtisası
2426.01 Ekologiya (Elm sahələri üzrə)
2511.01 Torpaqşünaslıq
2528.01 Yerquruluşu, torpaq kadastrı və monitorinqi

Dünya iqtisadiyyatı (az)

Dünya iqtisadiyyatı (rus)

Siyasi nəzəriyyə

Siyasi institutlar və sistemlər

İqtisadi fəaliyyət növləri

Ümumi iqtisadiyyat

Sahə iqtisadiyyatı

İqtisadi nəzəriyyə

Ekonometriya, iqtisadi statistika

Beynəlxalq münasibətlər (az)

Beynəlxalq münasibətlər (rus)

Müəssisələrin təşkili və idarə olunması

Daxili fiskal siyasət və dövlət maliyyəsi

7210.01-Fəlsəfə tarixi

6117.01-Hüquq psixologiyası_Azərbaycan bölməsi üzrə

6117.01-Hüquq psixologiyası_rus bölməsi üzrə

6111.01-Şəxsiyyətin psixologiyası_Azərbaycan bölməsi üzrə

6111.01-Şəxsiyyətin psixologiyası_rus bölməsi üzrə

6116.01-Tibbi psixologiya_Azərbaycan bölməsi üzrə

6116.01-Tibbi psixologiya_rus bölməsi üzrə

6107.01-Ümumi psixologiya

6107.01- Ümumi psixologiya rus bölməsi üzrə

6102.01-Yeniyetmə və uşaq psixologiyası_Azərbaycan bölməsi üzrə

6102.01-Yeniyetmə və uşaq psixologiyası_rus bölməsi üzrə

6108.01-Geriartrik psixologiya

5801.01-Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası_Azərbaycan bölməsi üzrə

5801.01-Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası_rus bölməsi üzrə

5802.01-Təhsilin təşkili və planlaşdırılması

5804.01-Ümumi pedaqogika, pedaqogika və təhsilin tarixi

5808.01- Sosial Pedaqogika

6313.01-Sosial struktur, sosial institutlar və proseslər

6104.01-Pedaqoji psixologiya_Azərbaycan bölməsi üzrə

6104.01-Pedaqoji psixologiya_rus bölməsi üzrə

6114.01-Sosial psixologiya_Azərbaycan bölməsi üzrə

6114.01-Sosial psixologiya_rus bölməsi üzrə

6314.01 – Sosial iş

3356.01 – “Kitabxanaşünaslıq, biblioqrafiyaşünaslıq və kitabşünaslıq”

5716.01 - “Azərbaycan ədəbiyyatı” ixtisası üzrə

5706.01 - “Azərbaycan dili” ixtisası üzrə

5710.01 - "Türk dilləri" ixtisası üzrə

5704.01 - “Dil nəzəriyyəsi” ixtisası üzrə

5714.01 - “Müqayisəli-tarixi və tipoloji dilçilik" ixtisası üzrə

5717.01 - "Türk xalqları ədəbiyyatı" ixtisası üzrə

5719.01 - "Folklorşünaslıq" ixtisası üzrə

5718.01 - “Dünya ədəbiyyatı” (Azərbaycan bölməsi) ixtisası üzrə

5715.01 – "Ədəbiyyat nəzəriyyəsi, ədəbi təhlil və tənqid"ixtisası üzrə

Riyazi analiz 

 

5801.01- Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası  2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə  doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları

 

1. Pedaqogikanın mövzusu, əsas anlayışları, metodoloji əsasları

2. Pedaqogikanın sahələri (əsas qrupları) və digər elmlərlə əlaqəsi

3. Pedaqogikanın elmi-tədqiqat metodları (əsas qrupları, növləri və tətbiqi)

4. Pedaqoji tədqiqatın emprik (ənənəvi) metodları: məqsədi, növləri

5. Pedaqoji eksperiment metodu, onun növləri və təşkili

6. Pedaqoji fikrin və pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və pedaqoji ideyalar)

7. Azərbaycanda pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər, cərəyanlar)

8. Qərbi Avropada pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)

9. Rusiya və Ukraynada pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)

10. Şəxsiyyət, onun inkişafı anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr

11. Şəxsiyyətin inkişafına təsir edən amillər (bioloji, sosial)

12. Şəxsiyyətin inkişafının yaş dövrləri (müxtəlif yanaşmalar)

13. Təhsil Qanunu, təhsil sisteminin prinsipləri. Təhsilin inkişaf strategiyası (əsas istiqamətlər)

14. Təhsil sisteminin quruluşu, müəssisələrin tipləri və növləri

15. Müəllimin cəmiyyətdə rolu, funksiyaları

16. Müəllimlik işinin xüsusiyyətləri (əsas qrupları)

17. Müəllimin şəxsi keyfiyyətləri (əsas qrupları və səciyyəsi)

18. Didaktika; mövzusu, anlayışları və əsas problemləri

19. Təlimin hərəkətverici qüvvələri və funksiyaları

20. Təlim prosesinin mahiyyəti, ziddiyyətləri

21. Təlimdə şagird fəallığının stimullaşdırılması

22. Təlim prosesinin və şagirdin təlim fəaliyyətinin quruluşu (ünsürləri)

23. Təlim prosesinin metodoloji və psixoloji əsasları

24. Təhsilin məzmunu anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr

25. Təhsilin məzmununun əsas istiqamətləri (ümumi, politexnik və peşə təhsili)

26. Təhsilin məzmununu əks etdirən sənədlər.

27. Tədris planı və onlara verilən tələblər

28. Dərsliklər və onlara verilən tələblər

29. Təlimin qanunları, prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı

30. Təlim prinsiplərinin səciyyəsi. Kurikulum modelində təlim prinsipləri

31. Təlim metodları; mahiyyəti, təsnifatı.

32. Təlim metodlarının səciyyəsi.

33. Təlimdə müşahidə, illüstrasiya və demonstrasiya metodları; növləri və təşkili

34. Təlimdə praktik və laborator məşğələlər; növləri və təşkili

35. Təlimdə müəllimin şərhi və nəzarət metodları: növləri və təşkili

36. Təlimin təşkili formaları, onların tarixi

37. Dərs, onun əlamətləri. Ənənəvi dərs

38. Müasir dərsə verilən tələblər (əsas qrupları)

39. Dərsin tipləri və quruluşu. Müəllimin dərsə hazırlaşması (mərhələləri)

40. Tərbiyənin mahiyyəti, xüsusiyyətləri və texnologiyaları (növləri, quruluşu)

41. Tərbiyənin məqsədi və məzmunu (tərkib hissələri)

42. Tərbiyənin prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı

43. Tərbiyə metodları və onların təsnifatı (məntiqi əsası, növləri)

44. Şüuru formalaşdıran tərbiyə metodları (inandırma); məqsədi və vasitələri

45. Fəaliyyət və davranışın təşkili metodları (alışdırma); məqsədi və vasitələri

46. Fəaliyyət və davranışı stimullaşdıran metodlar; məqsədi və vasitələri

47. Tərbiyədə rəğbətləndirmə və cəza metodları; mahiyyəti, növləri, şərtləri

48. Tərbiyədə nəzarət, özünüqiymətləndirmə, özünütərbiyə metodları

49. Elmi dünyagörüşü tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri. Əqli tərbiyə

50. Əxlaq-mənəvi tərbiyə; vəzifələri, məzmunu və yolları

51. Əmək tərbiyəsi; vəzifələri, növləri, vasitə və yolları. İqtisadi tərbiyə

52. Estetik və fiziki tərbiyə; vəzifələri, sistemi, vasitə və yolları

53. Ekoloji və hüquq tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri

54. Kollektiv; əlamətləri, tərbiyə yolları

55. Kollektivin təşkili şərtləri və inkişaf mərhələləri

56. Sinif rəhbəri; vəzifələri, işinin məzmunu, ona verilən tələblər

57. Sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə işləri; vəzifələri və formalar

58. Məktəblə ailənin fərdi və kollektiv əlaqə formaları

59. Məktəbə rəhbərlik prinsipləri, strategiyası.

60. Məktəbdə metodik iş; zəruriliyi, formaları, təşkili

5801.01- Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası 2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya qəbul üçün əlavə imtahan sualları (ixtisas üzrə)

1. Pedaqogika elminin funksiyaları: nəzəri və texnoloji

2. Müəllimin peşə qabiliyyətləri (əsas qrupları və səciyyəsi)

3. Mənimsəmənin mərhələləri

4. Təhsil proqramı (Kurikulum)

5. Tədris proqramı və onlara verilən tələblər

6. Təlimdə məqsəd taksanomiyaları.

7. Məktəbdaxili qiymətləndirmə və onların səciyyəsi

8. Təlimdə müvafiqlik və fərdi yanaşma prinsipləri: məzmunu və tətbiqi şərtləri. İstedadlı və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla iş

9. Təlimdə biliklərin möhkəmləndirilməsi prinsipi (məzmunu, vasitələri)

10. Təlim texnologiyaları (növləri, quruluşu)

11. İnteraktiv təlim metodları

12. Təlimdə kitabla iş və çalışmalar metodları; növləri və təşkili

13. Təlimdə nəzarət metodları: növləri və təşkili

14. Bilik və bacarıqların qiymətləndirilməsi; şərtləri, qiymət meyarları

15. Kurikulum modelində dərsin təşkili (mərhələləri)

16. Təlim ekskursiyaları; ev tapşırıqları, növləri və təşkili

17. Qeyri-standart dərslər

18. Məktəb rəhbərləri və kollegial orqanların işi

19. Pedaqoji proses və onun mahiyyəti

20. Təlimdə müsahibə metodu; növləri və təşkili

İxtisas: 5802.01 – “Təhsilin təşkili və planlaşdırılması”  2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə  doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları

1.İdarəetmənin mahiyyəti

2.Məktəbdə idarəetmə

3.Müasir menecerin zəruri keyfiyyətləri

4.Təhsil müəssisələrində demokratik idarəetmə sistemi

5.İdarəetmədə liderlik

6..İdarəetmənin məqsəd və vəzifələri

7.Pedaqoji sahədə menecement

8. İdeal menecerin keyfiyyətləri

9.Təhsil menecerinin pedaqoji qabiliyyətləri

10. Müasir təhsil müəssisələrinfdə rəhbərlərə olan əsas pedaqoji tələblər

11.Təhsilin idarəedilməsinin prinsipləri

12.Məktəb direktoru,rəhbər,pedaqoq,tərbiyəçinin idarəetmə funksiyası

13.Pedaqoji prosesin müxtəlif sferalarında idarəçilik

14.Məktəbin idarə olunmasında pedaqoji qabiliyyətlər

15. Təhsili idarəetmənin funksiyaları

16. Müasir menecerin fiziki və intellektual qabiliyyətləri

17. Təhsil üzrə menecerin fəaliyyətində qarşıya çıxan çətinliklər

18.Təhsili idarəetmənin metodları

19.Təhsil menecementinin pedaqoji qabiliyyətləri

20.Təhsil müəssisələrində idarəçiliyə verilən pedaqoji tələblər

21.İdarəetmənin mahiyyəti, məqsədi, vəzifələri

22.Menecerin pedaqoji rəhbərlik ustalığı və pedaqoji məharəti.

23.Təlim prosesinin təkmilləşdirilməsinə rəhbərlik

24.Məktəbin idarə olunmasında qarşıya qoyulan məqsədlər

25.İdarəetmədə rəhbərlik üslubları

26. Məktəbində idarəediləmsində pedaqoji prinsiplər

27. Təhsil müəssisələrində idarəçiliyə verilən pedaqoji tələblər

28. Məktəbin idarə edilməsində kollegial orqanların fəaliyyəti

29.İdarəetmədə avtoritar rəhbərlik üslubu

30. İdarəetmənin məqsəd və vəzifələri

31. İdarəçiliyənin müxtəlif mərhələlərində monitorinq və qiymətləndirmə

32.İdarəetmədə liberal rəhbərlik üslubu

33. İdarəetmədə demokratik rəhbərlik üslubu

34. Təhsil Startegiyasında idarəetmənin məzmunu və vəzifələri

35. Ali təhsil müəsisəsində rəhbərliyin faliyyət istiqamətləri

36. Təhsil Startegiyasında idarəetmənin məzmunu və vəzifələri

sil müəsisəsində rəhbərliyin faliyyət istiqamətləri

37.İdarəetmədə avtoritar rəhbərlik üslubu

38. İdarəçilikdə hörmət və tələbkarlıq

39.İdeal menecerin keyfiyyətləri

40.Təlim prosesinin təkmilləşdirilməsinə rəhbərlik

41.Məktəb direktorunun idarətmə fəaliyyəti

42.Müasir təhsil müəssisələrinfdə rəhbərlərə olan əsas pedaqoji tələblər

43.Təhsil menecerinin pedaqoji qabiliyyətləri

44.Məktəbin idarə olunmasında pedaqoji qabiliyyətlər

45.İdarəetmədə rəhbərlik üslubla

 

İxtisas: 5804.01 – “Ümumi pedaqogika, pedaqogika və təhsilin tarixi”  2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə  doktoranturaya qəbul üçün imtahan sualları

 

1. Pedaqogikanın mövzusu, əsas anlayışları, metodoloji əsasları

2. Pedaqogikanın sahələri (əsas qrupları)

3. Pedaqogikanın digər elmlərlə əlaqəsi

4. Pedaqogikanın elmi-tədqiqat metodları (əsas qrupları, növləri və tətbiqi)

5. Pedaqoji tədqiqatın emprik (ənənəvi) metodları: məqsədi, növləri

6. Pedaqoji eksperiment metodu, onun növləri və təşkili

7. Pedaqoji fikrin və pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və pedaqoji ideyalar)

8. Azərbaycanda pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər, cərəyanlar)

9. Qərbi Avropada pedaqogika elminin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)

10. Rusiya və Ukraynada pedaqoji fikrin inkişafı (əsas mərhələlər və ideyalar)

11. Şəxsiyyət, onun inkişafı anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr

12. Şəxsiyyətin inkişafına təsir edən amillər (bioloji, sosial)

13. Şəxsiyyətin inkişafında bioloji amilin (irsiyyətin) rolu: müxtəlif baxışların təşkili

14. Şəxsiyyətin inkişafında mühitin rolu (təbii və sosial mühit)

15. Şəxsiyyətin inkişafında tərbiyənin rolu, başqa amillərə təsiri

16. Şəxsiyyətin inkişafında fəaliyyətin və insanın şəxsi fəallığının rolu: zəruriliyi, formaları

17. Şəxsiyyətin inkişafının yaş dövrləri (müxtəlif yanaşmalar)

18. Kiçik məktəbyaşlı uşaqların xüsusiyyətləri (anatomik-fizioloji, psixoloji, sosial-mənəvi)

19. Yeniyetməlik dövrünün pedaqoji-psixoloji səciyyəsi (anatomik-fizioloji, psixoloji, sosial-mənəvi)

20. Erkən gənclik dövrünün pedaqoji-psixoloji səciyyəsi (anatomik-fizioloji, psixoloji, sosial-mənəvi)

21. Təhsil Qanunu, təhsil sisteminin prinsipləri. Təhsilin inkişaf strategiyası (əsas istiqamətlər)

22. Təhsil sisteminin quruluşu, müəssisələrin tipləri və növləri

23. Müəllimin cəmiyyətdə rolu, funksiyaları

24. Müəllimlik işinin xüsusiyyətləri (əsas qrupları)

25. Müəllimin şəxsi keyfiyyətləri (əsas qrupları)

26. Müəllimin peşə qabiliyyətləri (əsas qrupları və səciyyəsi)

27. Didaktika; mövzusu, anlayışları və əsas problemləri

28. Təlimin hərəkətverici qüvvələri və funksiyaları

29. Təlim prosesinin mahiyyəti, ziddiyyətləri

30. Təlimdə şagird fəallığının stimullaşdırılması

31. Təlim prosesinin və şagirdin təlim fəaliyyətinin quruluşu (ünsürləri)

32. Təlim prosesinin metodoloji əsasları

33. Təlim prosesinin psixoloji əsasları. Mənimsəmənin mərhələləri

34. Təhsilin məzmunu anlayışı, bu haqda nəzəriyyələr

35. Təhsilin məzmununun əsas istiqamətləri (ümumi, politexnik və peşə təhsili)

36. Təhsilin məzmununu əks etdirən sənədlər. Təhsil proqramı (Kurikulum)

37. Tədris planı, tədris proqramı və onlara verilən tələblər

38. Dərsliklər və onlara verilən tələblər

39. Təlimin qanunları, prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı

40. Təlim prinsiplərinin səciyyəsi. Kurikulum modelində təlim prinsipləri

41. Təlimdə əyanilik prinsipi: zəruriliyi, məzmunu, tətbiqi şərtləri

42. Təlimdə şüurluluq və fəallıq prinsipi: zəruriliyi, məzmunu, tətbiqi şərtləri

43. Təlimdə elmilik və sistematiklik prinsipləri: zəruriliyi, məzmunu, tətbiqi şərtləri

44. Təlimdə müvafiqlik və fərdi yanaşma prinsipləri: məzmunu və tətbiqi şərtləri. İstedadlı və xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlarla iş

45. Təlimin təhsilverici, tərbiyəedici və inkişafetdirici prinsipi (məzmunu, tətbiqi şərtləri)

46. Təlim üçün münasib (zəruri) şəraitin yaradılması prinsipi (məzmunu, tətbiqi şərtləri)

47. Təlimdə optimallıq prinsipi (məzmunu, tətbiqi şərtləri)

48. Təlimdə biliklərin möhkəmləndirilməsi prinsipi (məzmunu, vasitələri)

49. Təlim metodları; mahiyyəti, təsnifatı. Təlim texnologiyaları (növləri, quruluşu)

50. Təlim metodlarının səciyyəsi. İnteraktiv metodlar

51. Təlimdə müşahidə, illüstrasiya və demonstrasiya metodları; növləri və təşkili

52. Müəllimin şərhi metodu; növləri, təşkili

53. Təlimdə müsahibə metodu; növləri və təşkili

54. Təlimdə kitabla iş metodları; növləri və təşkili

55. Təlimdə çalışmalar metodu; növləri və təşkili

56. Təlimdə praktik və laborator məşğələlər; növləri və təşkili

57. Təlimdə nəzarət metodları: növləri və təşkili

58. Bilik və bacarıqların qiymətləndirilməsi; şərtləri, qiymət meyarları

59. Təlimin təşkili formaları, onların tarixi

60. Dərs, onun əlamətləri. Kurikulum modelində dərsin təşkili (mərhələləri)

61. Müasir dərsə verilən tələblər (əsas qrupları)

62. Dərsin tipləri və quruluşu. Müəllimin dərsə hazırlaşması (mərhələləri)

63. Təlim ekskursiyaları; ev tapşırıqları, növləri və təşkili

64. Tərbiyənin mahiyyəti, xüsusiyyətləri və texnologiyaları (növləri, quruluşu)

65. Tərbiyənin məqsədi və məzmunu (tərkib hissələri)

66. Tərbiyənin prinsipləri; mahiyyəti, təsnifatı

67. Tərbiyənin həyatla əlaqəsi və məqsədyönlülük prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu

68. Tərbiyədə yaşauyğunluq və fərdi yanaşma prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu

69. Tərbiyədə nikbinlik, hörmət və tələbkarlıq prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu

70. Tərbiyədə sistematiklik, ardıcıllıq və vahidlik prinsipləri: mahiyyəti və məzmunu

71. Kollektivdə və kollektiv vasitəsilə tərbiyə prinsipi: mahiyyəti və məzmunu

72. Tərbiyə metodları və onların təsnifatı (məntiqi əsası, növləri)

73. Şüuru formalaşdıran tərbiyə metodları (inandırma); məqsədi və vasitələri

74. Fəaliyyət və davranışın təşkili metodları (alışdırma); məqsədi və vasitələri

75. Fəaliyyət və davranışı stimullaşdıran metodlar; məqsədi və vasitələri

76. Tərbiyədə rəğbətləndirmə metodu; mahiyyəti, növləri, şərtləri

77. Tərbiyədə cəza metodu; mahiyyəti, növləri, şərtləri

78. Tərbiyədə nəzarət, özünüqiymətləndirmə, özünütərbiyə metodları

79. Elmi dünyagörüşü tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri. Əqli tərbiyə

80. Əxlaq-mənəvi tərbiyə; vəzifələri, məzmunu və yolları

81. Əmək tərbiyəsi; vəzifələri, növləri, vasitə və yolları. İqtisadi tərbiyə

82. Estetik və fiziki tərbiyə; vəzifələri, sistemi, vasitə və yolları

83. Ekoloji və hüquq tərbiyəsi; vəzifələri, yolları və vasitələri

84. Kollektiv; əlamətləri, tərbiyə yolları

85. Kollektivin təşkili şərtləri və inkişaf mərhələləri

86. Sinif rəhbəri; vəzifələri, işinin məzmunu, ona verilən tələblər

87. Sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə işləri; vəzifələri və formaları

88. Məktəblə ailənin fərdi və kollektiv əlaqə formaları

89. Məktəbə rəhbərlik prinsipləri, strategiyası. Məktəb rəhbərləri və kollegial orqanların işi

90. Məktəbdə metodik iş; zəruriliyi, formaları, təşkili

 

5801.01 - “Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (İngilis dilinin tədrisi metodikası)” ixtisasi üzrə doktoranturaya qəbul (əlavə) sualları

 

1. İngilis dilinin tədrisi metodlarının linqvistik əsasları. Dilçilik və metodlar arasında əlaqə.

2. İngilis dilinin tədrisi prosesində didaktik prinsiplərin həyata keçirilməsinin xüsusiyyətləri. Təlimin ümumi didaktik prinsipləri: şüur, fəallıq, nəzəriyyə ilə təcrübənin əlaqəsi və İngilis dilin tədrisi prosesində onların həyata keçirilməsinin xüsusiyyətləri.

3. Müasir dövrdə ingilis dilinin tədrisinin məqsədləri, vəzifələri, məzmunu və metodları. “Tədris metodu” anlayışı didaktik və metodoloji anlayış kimi.

4. İngilis dili dərsində eşitmə və tələffüz bacarıqlarının inkişafı. Fonetik bacarıqların inkişaf mərhələləri.

5. Müxtəlif nitq fəaliyyətlərində qrammatik bacarıqların formalaşdırılması. Qrammatik bacarıqların linqvopsixoloji xüsusiyyətləri. Qrammatik bacarıqların formalaşmasının əsas mərhələləri.

6. Müxtəlif nitq fəaliyyətlərində leksik bacarıqların formalaşdırılması. Leksik bacarıqların linqvopsixoloji xüsusiyyətləri.

7. İngilis dili dərsində dinləmənin öyrədilməsi. Dinləmə nitq fəaliyyətinin bir növü kimi və nitq fəaliyyətinin digər növlərini öyrətmək vasitəsi kimi.

8. İngilis dili dərsində dialoq nitqinin öyrədilməsi. Dialoq nitqinin tədrisinin məqsədləri və məzmunu.

9. İngilis dili dərsində monoloq nitqinin öyrədilməsi. Monoloq nitqin tədrisinin məqsədləri və məzmunu.

10. İngilis dili dərsində oxunun tədrisi metodikası. Oxuma nitq fəaliyyətinin bir növü kimi.

11. İngilis dili dərsində yazı və yazılı nitqin öyrədilməsi. Yazı və yazılı nitqin öyrədilməsinin məqsəd və vasitələri.

12. İngilis dilinin tədrisi prosesində bilik, bacarıq və vərdişlərin monitorinqi. Nəzarətin növləri, formaları və funksiyaları.

13. İngilis dilinin tədrisi metodikası tarixinin əsas istiqamətləri. Dolayı tədris metodlarının xüsusiyyətləri: audiolinqual və audiovizual metodlar

14. İngilis dilinin və mədəniyyətinin tədrisində video və kompüter proqramlarından istifadə. İngilis dilinin tədrisinin audiovizual vasitələrinin xüsusiyyətləri.

15. İngilis dilinin tədrisinin əsas metodik prinsipləri. Ümumi didaktik və metodoloji prinsiplər, onların əlaqəsi və qarşılıqlı təsiri (kommunikativlik, situasiyalılıq, funksionallıq prinsipi, ana dilinin nəzərə alınması prinsipi, təlim prosesinin hərtərəfli intensivləşdirilməsi prinsipi)

16. İngilis dilinin tədrisi prosesində tələbələrin kommunikativ səriştəsinin formalaşdırılması. Kommunikativ səriştənin komponentləri (linqvistik, sosial-mədəni, təhsil və koqnitiv və s.).

17. İngilis dilinin tədrisində differensial yanaşma. Tədris prosesinin fərdiləşdirilməsi.

18. Müxtəlif tipli məktəblərdə ingilis dilinin tədrisi üçün standartların və proqramların işlənib hazırlanması.

19. Motivasiya təhsil fəaliyyətinin tərkib hissəsi kimi. İngilis dilini öyrənmək üçün motivasiya və maraq

20. İngilis dilinin tədrisi üzrə testlər. "Sınaq", "test" anlayışlarının xüsusiyyətləri. Linqvodidaktik testlərin funksiyaları

Digər elanlar

Fəlsəfə doktoru proqramı üzrə təhsil alanlar üçün növbəti ixtisas imtahanı.

2025-ci il fəlsəfə doktoru proqramı ilə doktoranturaya qəbul üzrə keçiriləcək ixtisas imtahanlarının yeri və vaxtı

2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı ilə doktoranturaya qəbul üzrə “Fəlsəfə” fənnindən Bakı Dövlət Universitetində qəbul imtahanı verəcək iddiaçıların nəzərinə!

FƏLSƏFƏ FƏNNİ ÜZRƏ İMTAHANLARIN KEÇİRİLMƏ QRAFİKİ

2025-ci il üçün fəlsəfə doktoru proqramı üzrə doktoranturaya sənəd vermiş və xarici dil imtahanını müvəffəqiyyətlə keçmiş iddiaçıların nəzərinə

Doktoranturaya qəbul olmaq üçün xarici dil imtahanınını müvəffəqiyyətlə keçmiş  iddiaçılara qarşıdakı imtahanlar haqqında

DOKTORANTURAYA QƏBULLA BAĞLI HÜQUQ İXTİSASLAŞMALARI ÜZRƏ İMTAHAN SUALLARI

Bakı Dövlət Universiteti

2025-cü il üçün fəlsəfə doktoru proqramı doktorant hazırlığı üzrə qəbul elan edir: ixtisaslar

BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ

2025-cü il üçün doktorant hazırlığı üzrə qəbul elan edir: qaydalar, tələb olunan sənədlər 

Fəlsəfə doktoru proqramı üzrə təhsil alanlar üçün növbəti ixtisas imtahanı.

BDU-nun rumıniyalı doktorantı: “Azərbaycan çox təhlükəsiz ölkədir, insanları qonaqpərvərdir”

Fakültələrin doktorant və dissertantları ilə görüşlər keçirilmişdir

Doktorant və dissertantlarla görüş

2025-ci ilin aprel-may aylarında Bakı Dövlət Universiteti növbəti doktorantura ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ ELM VƏ TƏHSİL NAZİRLİYİ   

BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ

ELMİ FƏALİYYƏTİN TƏŞKİLİ VƏ İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ   DOKTORANTURA ŞÖBƏSİ 

Növbəti ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ ELM VƏ TƏHSİL NAZİRLİYİ    BAKI DÖVLƏT UNİVERSİTETİ

ELMİ FƏALİYYƏTİN TƏŞKİLİ VƏ İNNOVASİYALAR MƏRKƏZİ   DOKTORANTURA ŞÖBƏSİ 

Növbəti ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.

Doktorantlar BDU-da aparılan elmi tədqiqatların əsas iştirakçılarıdırlar

Bakı Dövlət Universitetinin Fizika fakültəsinin doktorantı Bağırov Məhəmməd Bağırın rəhbərlik etdiyi “Gələcəyin İnnovativ Enerji Texnologiyası” layihəsi yekunlaşmışdır.

2024-cü ilin dekabr ayında Bakı Dövlət Universiteti doktorantura ixtisas imtahanlarını keçirəcəkdir.

2024-cü il üçün Bakı Dövlət Universitetinin doktoranturasına qəbul olmaq istəyən iddiaçıların ixtisas fənni üzrə qəbul imtahan nəticələri 

2024-cü il Bakı Dövlət Universitetində Doktoranturaya qəbulla əlaqədar İxtisas fənləri üzrə imtahanlarla bağlı məlumat

Bakı Dövlət Universitetinin doktoranturasına sənəd təqdim etmiş və 2024 -cü ildə magirtratura təhsili üzrə məzun olmuş iddiaçıların nəzərinə!

02-04 sentyabr 2024-cü il tarixlərində 2024-cü il üçün doktoranturaya qəbul üzrə Bakı Dövlət Universitetində “Fəlsəfə” fənnindən  qəbul imtahanının keçirilmə qrafiki

2024-cü il Bakı Dövlət Universitetində Doktoranturaya qəbulla əlaqədar "Fəlsəfə" fənni üzrə imtahanla bağlı məlumat

 

Doktoranturaya qəbul üzrə Fəlsəfə fənn imtahan sualları 

BDU-nun doktorant və dissertantları Gənclər Fondunun qrant müsabiqəsinin qalibi olublar

Bakı Dövlət Universiteti  2024-cü il üçün doktorant və dissertant hazırlığı üzrə qəbul elan edir

Bakı Dövlət Universiteti  2024-cü il üçün doktorant və dissertant hazırlığı üzrə qəbul prosesi üçün təlimat və tələb olunan sənədlər

Bakı Dövlət Universitetinin bir qisim doktorant və dissertantlarının növbəti attestasiyası keçiriləcəkdir.

Növbəti fəlsəfə doktoru imtahanları

BDU -da "İlin gənc alimi" müsabiqəsi